ПриватБанк посилив заходи по боротьбі з шахрайством, тому частіше почав звертатися до клієнтів із проханнями пройти ідентифікацію особистості. Деяким українцям це створює додаткові незручності, на які вони скаржаться на сайті Мінфіну.
Так, один із клієнтів розповів, що при спробі здійснити переказ невеликої суми коштів у нього запросили зателефонувати на гарячу лінію ПриватБанку за якимись поясненнями, що він робити відмовився.
"При спробі відправити з Привату24 переказ на 350 грн (на іншу картку) вимагають дзвонити на 3700 і щось там пояснювати. Для чого мені фінансовий номер, пароль, двофакторна авторизація? Я не хочу нікуди дзвонити та повідомляти свої персональні дані невідомо кому", — пише обурений клієнт.
За словами автора відгуку, він зустрічав повідомлення людей, які нібито втратили гроші після таких "перевірочних" дзвінків на гарячу лінію банку, тому сам нікуди не зателефонував.
"До так званої «націоналізації» банк був зручний, зараз це просто вимотування нервів щоразу. Оплачуєш комуналку — то смс-ка, то дзвінок робота, то код введи... Тепер копійчаний переказ не даєте зробити! Як ви вже задовбали!", — написав клієнт ПриватБанку.
У ПриватБанку на відгук відповіли, що подібні процедури допомагають протидіяти шахрайству. Тому відмова підтверджувати свою особу під час банківських операцій наражає клієнтів на ризик втратити свої гроші.
"На жаль, іноді бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону шляхом перевипуску сім-карти і в такому випадку СМС не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій та підтвердження особи клієнта, або непроходження верифікації наражається на ризик втратити кошти. Просимо проявити терпіння та розуміння необхідності проведення операцій верифікації", - відповіли в ПриватБанку.
Раніше клієнти ПриватБанку скаржилися, що їм видають неліквідні купюри при обміні.