ПриватБанк ускладнив процедуру грошових переказів та оплати картою: клієнтів просять пройти верифікацію

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк посилив заходи по боротьбі з шахрайством, тому частіше почав звертатися до клієнтів із проханнями пройти ідентифікацію особистості. Деяким українцям це створює додаткові незручності, на які вони скаржаться на сайті Мінфіну.

ПриватБанк ускладнив процедуру грошових переказів та оплати картою: клієнтів просять пройти верифікацію - today.ua

Так, один із клієнтів розповів, що при спробі здійснити переказ невеликої суми коштів у нього запросили зателефонувати на гарячу лінію ПриватБанку за якимись поясненнями, що він робити відмовився.

"При спробі відправити з Привату24 переказ на 350 грн (на іншу картку) вимагають дзвонити на 3700 і щось там пояснювати. Для чого мені фінансовий номер, пароль, двофакторна авторизація? Я не хочу нікуди дзвонити та повідомляти свої персональні дані невідомо кому", — пише обурений клієнт.

За словами автора відгуку, він зустрічав повідомлення людей, які нібито втратили гроші після таких "перевірочних" дзвінків на гарячу лінію банку, тому сам нікуди не зателефонував.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

"До так званої «націоналізації» банк був зручний, зараз це просто вимотування нервів щоразу. Оплачуєш комуналку — то смс-ка, то дзвінок робота, то код введи... Тепер копійчаний переказ не даєте зробити! Як ви вже задовбали!", — написав клієнт ПриватБанку.

ПриватБанк ускладнив процедуру грошових переказів та оплати картою: клієнтів просять пройти верифікацію

У ПриватБанку на відгук відповіли, що подібні процедури допомагають протидіяти шахрайству. Тому відмова підтверджувати свою особу під час банківських операцій наражає клієнтів на ризик втратити свої гроші.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"На жаль, іноді бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону шляхом перевипуску сім-карти і в такому випадку СМС не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій та підтвердження особи клієнта, або непроходження верифікації наражається на ризик втратити кошти. Просимо проявити терпіння та розуміння необхідності проведення операцій верифікації", - відповіли в ПриватБанку.

Раніше клієнти ПриватБанку скаржилися, що їм видають неліквідні купюри при обміні.

Головне