ПриватБанк і Monobank блокують рахунки клієнтів через операції з купівлі-продажу криптовалют. Відомо про кілька подібних випадків у фінустановах, про які їхні фігуранти розповіли на сайті Мінфіну.
Один із клієнтів ПриватБанку повідомив у своєму відгуку, що державний ПриватБанк заблокував йому рахунок без попередження після p2p-операцій з криптовалютами нібито через "ризикові операції". Чоловіку запропонували перерахувати залишок коштів на картку іншого банку та більше не захотіли мати з ним справу.
"Вранці заходив у Приват24, було все окей. Заходжу о 2 годині дня, а зайти не можу, дзвонити 3700. Подзвонив і відповідь бота "З вами розірвані стосунки і т.д". Прийшов у відділення, зробив заяву, щоб повернули мої законні кошти (чекаю 2 дні вже). Так само дізнатися причину я не зміг, просто всіх змітають під "високі ризики", "терористи", "обман" тощо заробити на криптовалюті - то х***н Вам, Ви шахрай, тим більше це торгівля p2p. Хоча банком користувався понад 10 років", — говориться в скарзі.
У відповіді ПриватБанк посилається на Закон "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення" і пояснює, що рахунок клієнта був заблокований саме на підставі підозр у порушенні законодавства.
Ще в одній скарзі клієнт описав аналогічну ситуацію з блокуванням рахунку в Monobank після операцій з криптовалютами.
"Банк заблокував картку за великі надходження за останні 7 днів. Причому повністю. Оборот коштів становив близько 40 000 грн за 7 днів", — йдеться у повідомленні клієнта, який опублікував листування з банком.
У Monobank зазначили, що ухвалили рішення про відмову у користуванні карткою на основі інформації з різних перевірених джерел. Точну причину відмови не пояснили через політику банку.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запустив у Приват24 нову послугу обміну валют для підприємців.