Today.ua

ПриватБанк блокує рахунки клієнтів: з'явилася нова причина

ПриватБанк може заблокувати рахунок клієнта, якщо той знехтує банківським повідомленням з проханням надати документальне підтвердження джерел своїх доходів. Українці, які стикалися з подібними ситуаціями, залишають свої скарги на фінустанову у мережі.

Так, на форумі Міністерства фінансів є відгук від чоловіка, який розповів, як ПриватБанк розірвав із ним договір та заблокував доступ до банківської картки.

Банк розірвав стосунки із клієнтом через те, що він не відреагував на повідомлення. У повідомленні нібито йшлося про необхідність надання документального підтвердження джерел прибутків. Оскільки реакції не було, банк пішов на крайні заходи. У свою чергу, чоловік зазначив, що не отримував жодного повідомлення.

Коли клієнт звернувся до ПриватБанку, йому пояснили, що кошти заблоковані через відсутність реакції на прохання банку. У клієнта були на руках усі документи, що підтверджують легальність походження коштів, і він готовий був надати їх, проте фінустанова не розблокувала рахунок і не відновила розірваного договору. Заморожені кошти банк зобов'язався перерахувати з цього приводу іншого банку.

Чоловік запевняє, що він не бачив жодних повідомлень від банку і сумнівається, що ПриватБанк йому щось надсилав. Він обурений діями банку і вважає таку поведінку непрофесійною.

"Ніяких повідомлень банк мені не пересилав. Замість того, щоб набрати клієнта і повідомити, що він має надати документальне підтвердження джерела доходів, то вони одразу блокують рахунок. Це як мінімум не професійно з боку банку. Коли я приніс усі документи, які хотіли у банку , мені все одно не розблокували рахунок, а повідомили, що кошти буде перераховано на рахунок іншого банку", — сказано в скарзі.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк продовжив дію безкоштовних переказів в Україну.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ