Проїзд у київському метро хочуть підвищити вчетверо: тариф повинен становити 30 гривень

Автор: Леся Ловіцька

У Києві хочуть вчетверо підвищити тариф на проїзд у метро – до 30 гривень. Наразі вартість поїздки у 8 гривень не покриває витрат комунальної компанії.

Проїзд у київському метро хочуть підвищити вчетверо: тариф повинен становити 30 гривень  - today.ua

Директор метрополітену Віктор Брагінський заявив, що економічно обґрунтований тариф на проїзд навіть перевищує три десятки гривень. Він нагадав, що дані щорічно передають до Департаменту економіки, а у компетенцію самого Київського метрополітену питання підвищення цін не входить.

Наголошено, що востаннє тариф у метро підвищували у 2018 році, коли витрати на електроенергію становили 466 млн грн. У поточному рокцы потрібно сплатити вже 1,6 млрд грн. Тому подорожчання послуг було б доцільним.

При цьому Брагінський не розглядає рекламу як джерело прибутку:

Популярні зараз

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

"Метрополітен має займатися своєю профільною діяльністю – перевезенням. Рекламою займаються інші підприємства".

Київський метрополітен уже десять років є збитковим. Топ-менеджер перевізника вважає, що потрібно забезпечити дохід безпосередньо від профільної діяльності, але зараз цього немає. А додаткова непрофільна діяльність не зможе перекрити збитки у 3 млрд грн. Такі кошти не одержати завдяки рекламі.

Проїзд у київському метро хочуть підвищити вчетверо: тариф повинен становити 30 гривень

Віктор Брагінський вважає, що структуру компанії не потрібно навантажувати додатковою роботою, яка не входить до її специфіки. Він висловив думку, що ці мають займатися інші організації. Вони забезпечать надходження до бюджету, а бюджет виділить ці кошти на розвиток інфраструктури.

Проїзд у київському метро хочуть підвищити вчетверо: тариф повинен становити 30 гривень

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, що рекламою у метрополітені займається КП "Київреклама", яке перераховує виручку до міського бюджету. Метрополітен, у свою чергу, отримує дотацію з того ж джерела. Витрати на розвиток інфраструктури (будівництво та купівлю складу) не передбачені у тарифі на проїзд, бо фінансуються за рахунок міста.

Раніше повідомлялося, що у Києві виник гострий дефіцит співробітників: названі найзатребуваніші спеціальності та заробітні плати.

Головне