Деякі пенсіонери зіштовхнулися із затримкою виплати пенсій від ПриватБанку. У фінансовій установі пояснили ситуацію та повідомили, як правильно вчинити.
На профільному порталі "Мінфін" з'явилася скарга від одного з клієнтів. Чоловік, зареєстрований під ніком AYa2802, уточнив, що знаходиться в Харкові. Він оформив картку ПриватБанку понад місяць тому. Однак у встановлений термін його пенсія не надійшла на рахунок.
"Пенсійну картку отримав у середині березня. На 2 травня гроші не надійшли. Пенсійний фонд досі не отримав банківські документи на нарахування пенсії та надсилає мене до банку. Телефонний робот банку з живим менеджером не з'єднує", - написав українець.
У пресслужбі ПриватБанку оперативно відреагували на ситуацію. З'ясувалося, що там не одержали інформацію – тому й не провели нарахування коштів:
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Вітаємо. Ми зарахуємо кошти, як тільки отримаємо їх від Пенсійного фонду. Отримати довідку по рахунку з реквізитами можна в Приват24 й надати її за необхідності до Пенсійного фонду. Ви завжди можете звернутися до банку на офіційному сайті банку, де наші колеги працюють для вас 24/7 та з радістю допоможуть вирішити будь-які питання”.
Нагадаємо, як отримати довідку про реквізити рахунку для нарахування пенсії. Це можна зробити у Приват24 – у вебверсії або мобільному додатку. Алгоритм наступний:
- Зайдіть у Приват24.
- У меню "Сервіси" виберіть "Послуги", "Довідки", "Стандартні довідки", "Реквізити".
- Виберіть банківську картку.
- Натисніть на вкладку "Сформувати довідку".
Заява про зміну банківських реквізитів можна подати до ПФУ через сервісний центр або через вебсайт електронних послуг фонду. Для цього потрібно зайти у вкладку "Пенсіонерам" та обрати "Заяву на внесення змін до електронної пенсійної справи".
Раніше ПриватБанк ухвалив важливе рішення щодо банківських карток.