Today.ua

Працівники Нової пошти отримуватимуть “чайові“ з клієнтів

Компанія Нова Пошта офіційно запровадила у себе функцію отримання "чайових" для своїх працівників. Їх зможуть відправити на рахунок працівникам поштової компанії вдячні клієнти як винагороду за якісно надані послуги. Звісно, виплата чайових не буде обов'язковою, але клієнтам рекомендуватимуть це зробити.

Така інформація з'явилась у Telegram Нової пошти.

Треба сказати, що Нова пошта не є першопрохідцем в офіційному визнанні та узаконенні чайових. До неї це запровадила компанія Fozzy Group у супермаркетах Сільпо. Новація, що була апробована рітейлером як пілотна, прижилася, і тепер її мають намір поширити на багато супермаркетів цієї мережі.

Нова пошта також вирішила конвертувати вдячність своїх клієнтів у конкретні необтяжливі суми, які вони зможуть переказувати для працівників цієї логістичної компанії, як винагороду за якісну послугу.

Залишити чайові можна буде через мобільний застосунок Нової пошти

Діятиме це так:

Чайовими можна буде винагородити якісну роботу кур’єрів, а також співробітників контакт-центру і поштових відділень. Вже за 1-2 хвилини сплачені клієнтом гроші будуть зараховані на картку NovaPay працівника. Отже, усі залишені клієнтами додаткові кошти діставатимуться рядовим працівникам, які особисто обслуговують клієнтів, а не топ-менеджерам.

У виплаті чайових є ще один позитив. Це ненав'язливо стимулюватиме працівників пошти до поліпшення якості своїх послуг і до ввічливої роботи з клієнтами. Адже поки що людство не видумало кращого стимулу, ніж фінансовий… Ну, це якщо не рахувати Почесних грамот.

Нагадаємо, Нова пошта відкрила своє відділення у ще одній європейській столиці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ