Компанія Нова Пошта офіційно запровадила у себе функцію отримання "чайових" для своїх працівників. Їх зможуть відправити на рахунок працівникам поштової компанії вдячні клієнти як винагороду за якісно надані послуги. Звісно, виплата чайових не буде обов'язковою, але клієнтам рекомендуватимуть це зробити.
Така інформація з'явилась у Telegram Нової пошти.
Треба сказати, що Нова пошта не є першопрохідцем в офіційному визнанні та узаконенні чайових. До неї це запровадила компанія Fozzy Group у супермаркетах Сільпо. Новація, що була апробована рітейлером як пілотна, прижилася, і тепер її мають намір поширити на багато супермаркетів цієї мережі.
Нова пошта також вирішила конвертувати вдячність своїх клієнтів у конкретні необтяжливі суми, які вони зможуть переказувати для працівників цієї логістичної компанії, як винагороду за якісну послугу.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Залишити чайові можна буде через мобільний застосунок Нової пошти
Діятиме це так:
- Після отримання послуги на Новій пошті клієнту запропонують оцінити якість обслуговування.
- Якщо він оцінить якість у 4-5 зірок, то наступним кроком йому запропонують залишити чайові для працівника, який його обслуговував.
- Нова пошта сама запропонує можливу суму чайових. Але остаточне рішення залишать за клієнтом. Він може обрати свою суму, як і, власне, може відмовитись від сплати чайових. Клієнт також матиме змогу залишити свій коментар стосовно роботи працівника Нової пошти.
Чайовими можна буде винагородити якісну роботу кур’єрів, а також співробітників контакт-центру і поштових відділень. Вже за 1-2 хвилини сплачені клієнтом гроші будуть зараховані на картку NovaPay працівника. Отже, усі залишені клієнтами додаткові кошти діставатимуться рядовим працівникам, які особисто обслуговують клієнтів, а не топ-менеджерам.
У виплаті чайових є ще один позитив. Це ненав'язливо стимулюватиме працівників пошти до поліпшення якості своїх послуг і до ввічливої роботи з клієнтами. Адже поки що людство не видумало кращого стимулу, ніж фінансовий… Ну, це якщо не рахувати Почесних грамот.
Нагадаємо, Нова пошта відкрила своє відділення у ще одній європейській столиці.