Один із банків, найбільш популярних в українських користувачів, почав встановлювати обмеження на картки клієнтів, які ніде офіційно не працюють. Клієнти мають гроші на своїх рахунках, але скористатися ними не можуть. Йдетьcя про monobank, який несподівано заблокував картку вже не одному зі своїх клієнтів.
Про це повідомляють у відгуках на порталі minfin.
За словами клієнтки, що підписалась як nataliapoli, воно користується послугами monobank вже понад 5 років. І за весь цей час у неї не було претензій до роботи цієї фінустанови, як і в банку до неї. Однак усе змінилось в одну мить: monobank раптом заблокував їй картку, і тепер вона не може скористатись грошима, що є на ній.
"Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема. Це сталося через те, що Ви користуєтеся карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться, будь ласка, в підтримку — вони допоможуть", - цитує клієнтка відповідь, що дали їй у банку.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Щоби довести банкові свою непричетність до будь-яких протизаконних операцій, жінка надала потрібні документи та скріншоти своїх операцій. Але це не допомогло їй розблокувати свої гроші.
"Бо бачите людина, яка не працевлаштована офіційно, не може витрачати кілька десятків тисяч на місяць, хоча я пояснила звідки кошти, мене забезпечує чоловік, з яким ми офіційно не одружені. Це протизаконно?", - цікавиться nataliapoli.
Monobank відреагував на скаргу своєї клієнтки
Там зауважили, що вона виклала у своїй скарзі неповні факти. Є ще деякі нюанси, які й стали причиною блокування картки.
"На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим. Розуміємо, що перевірка була для вас несподіваною", - відреагували у monobank.
Банкіри також уточнили, що на вимогу НБУ вони перевіряють усі платежі, які приходять на рахунки їхнім клієнтам. Причому це робить не лише monobank, але й решта банків.
Водночас у коментарях думки розділились. Одні вважають, що клієнтці законно обмежили користування карткою. Інші стверджують, що такого закону немає, і клієнтка може відстояти свої права в суді.