Неякісний товар, який українці купують у магазинах, можна повернути та отримати гроші назад. В одному випадку можна отримати навіть більшу суму, ніж була сплачена.
Представники "Захисту прав споживачів" повідомили, що неякісні асортиментні позиції можна обміняти лише на аналогічні. Це можливо, якщо довести недолік продукції, який виникл з вини виробника.
Повернути товар можна навіть якщо його вартість встигла змінитись. Причому закон на боці покупця. Якщо виріб подешевшав, поверненню підлягає сума, за якою його придбали. А якщо ціна збільшилася, повертається нова, зазначена в ціннику.
"Отже, якщо ціна товару у день розірвання договору купівлі-продажу знизилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, зазначених у розрахунковому документі. Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто зазначену на ціннику", - зазначили правозахисники.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Товар можна повернути, якщо він визнаний неякісним, а також якщо його недолік виник з вини виробника, а не споживача.
Зазначено, що кошти зі стаціонарного магазину можна повернути у день звернення з відповідним запитом або протягом семи днів після. Якщо йдеться про інтернет-магазин, термін повернення грошей – до 30 днів.
Нагадаємо, що касири іноді відмовляються приймати у покупців гроші великого номіналу, заявляючи, що нема чим видавати здачу. Також можуть відмовлятися брати монети. Обидві дії є порушенням прав споживачів – необхідно поскаржитися на співробітника торгової мережі його керівництву.
Раніше повідомлялося, що у магазинах великих торгових мереж впали ціни на сало, м'ясо, гречку та олію.