Київстар виконав обіцянку надати компенсацію за масштабний збій у роботі компанії. Вирішено на місяць скасувати абонентську плату для клієнтів, а також виділити велику суму на ЗСУ.
Найбільший мобільний оператор вирішив надати новорічний подарунок абонентам, які після масованої атаки хакерів залишилися без зв'язку. Зазначено, що скасовано планову плату за тариф для абонентів. Керівництво Київстару також вирішило виділити 100 млн грн на потреби ЗСУ.
Вказано, що планова тарифна плата не стягуватиметься з:
- абонентів передоплати, контракту та контрактних абонентів з послугою "Домашній Інтернет" з 22.12 до 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги фіксованого та мобільного зв'язку в період з 1.01 до 31.01;
- користувачів "Домашнього Інтернету" та "ВСЕ РАЗОМ" у період з 1.01 до 31.01.
"Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили всі постраждалі через хакерську атаку сервіси. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним у свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все відремонтувати. Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати і вірити в нас", - зазначили у компанії.
Представники Київстару подякували абонентам за терпіння, підтримку та теплі коментарі. Їм приємно, що люди залишилися з мобільним оператором, незважаючи на серйозні проблеми у його роботі.
Що відомо про хакерську атаку на Київстар
Масштабний збій у роботі компанії відбувся 12 грудня. Припинилася робота всіх сервісів Київстару, також "відключили" її сайт. Причиною НП стала хакерська атака на ядро мережі - кіберзлочинці зламали захист оператора через обліковий запис одного співробітника. Тільки через 1,5 доби вдалося відновити голосові виклики, інші функції ще деякий час працювали з перебоями.