Мобільних операторів зобов'язали у 2,5 раза збільшити доступність зв'язку при відключеннях світла

Автор: Корнєєв Ігор

Від мобільних операторів вимагають забезпечити безперебійну роботу зв'язку протягом десяти годин після вимкнення світла. Таке рішення ухвалив Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ).

Мобільних операторів зобов'язали у 2,5 раза збільшити доступність зв'язку при відключеннях світла - today.ua

Нагадаємо, в умовах хвилі відключень світла на рубежі 2022-го та 2023-го років вимога до операторів мобільного зв'язку обмежувалася чотирма годинами. Збільшення терміну у два з половиною рази виразно вказує на те, які проблеми має українська енергосистема і до якої тривалості відключень світла треба бути готовими.

НЦУ вимагає до 1 жовтня поточного року обладнати 60% базових станцій мобільного зв'язку автономним резервним живленням. До листопада цей показник має становити 70%, до грудня – не нижче 80%. На кінець січня мобільні оператори, які працюють в Україні, зобов'язані забезпечити автономним живленням 100% своїх станцій.

Крім цього, до 1 грудня 2024 року не менше чверті базових станцій кожного українського регіону мають бути забезпечені генераторами із запасом палива чи автономними батареями, які дозволять забезпечити безперебійний зв'язок протягом трьох діб з моменту відключення світла.

Популярні зараз

Volkswagen у 2025 році почне продавати новий бюджетний кросовер

Нова зачіска та білосніжне вбрання: Олена Зеленська здійснила новий вихід у світ

Шахраї в Україні згадали про старий рекет водіїв

Ціни на бензин та дизель в Україні можуть знизитися попри підвищення акцизів

Така сама вимога до 1 вересня поточного року має бути виконана для об'єктів фізичної інфраструктури електронних комунікаційних мереж.

Йдеться про:

  • об'єкти, що виконують функції міжнародних центрів комутації;
  • міжміські телефонні станції;
  • транзитні станції;
  • національні точки обміну інтернет-трафіком;
  • оперативно-диспетчерські служби, які здійснюють екстрені комунікації за телефонними номерами 101, 102, 103, 104 та 112.

Мобільних операторів зобов'язали у 2,5 раза збільшити доступність зв'язку при відключеннях світла

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Як витрати, які зазнають мобільні оператори, відіб'ються на їх тарифах, поки не відомо. Однак підвищення вартості послуг на тлі збільшених витрат є можливим.

Нагадаємо, 3 червня на засіданні штабу Ради оборони Київської області від мобільних операторів вимагали покращити якість зв'язку у періоди відключення світла.