Міноборони закупатиме продукти для армії по-новому: яких змін чекати

Автор: Лобанова Єлизавета

Нещодавня аудиторська перевірка виявила чергову корупційну схему в Міноборони із закупівлею продуктів для армії, після чого у найкоротший термін було вирішено реформувати цей процес. Починаючи з грудня 2023 року, закупівлями продуктів для ЗСУ займатиметься агентство "Державний оператор тилу".

Міноборони закупатиме продукти для армії по-новому: яких змін чекати - today.ua

Заступник міністра оборони Дмитро Клименков під час сьогоднішнього брифінгу зазначив про зміни у процес ведення торгів для закупівель, які допоможуть уникнути корупції.

Агентство "Державний оператор тилу" аналізуватиме ринок, ціни, спілкуватиметься з постачальниками безпосередньо, а також оцінюватиме та аналізуватиме їх роботу. Команда людей, яка цим займеться, вже формується. Протягом листопада буде налагоджено весь процес, щоб у грудні запустити закупівлі за новою схемою.

Міністерство оборони очікує від Кабінету міністрів ухвалення найближчим часом двох ухвал, які дозволять запрацювати агентству закупівель.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Із грудня торги на продукти будуть оголошені не на півроку, як було до сьогодні, а на три місяці - з січня до березня включно.

Міноборони закупатиме продукти для армії по-новому: яких змін чекати

Ще до того, як "Державний оператор тилу" запрацює, у правилах закупівлі їжі для ЗСУ запровадять тимчасові зміни. Участь у закупівлях зможуть брати менші компанії, і на торги виставлено не 22 пропозиції, а 30.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Кожен учасник торгів повинен мати каталог на 409 найменувань продуктів для ЗСУ. Відтепер на кожен продукт встановлено верхню та нижню граничну ціну. Через те, що цих меж раніше не було, учасники торгів могли маніпулювати цінами. Наприклад, деякі постачальники ставили високу ціну в каталозі на продукти, які часто замовляли військові частини. А на товари, які військові замовляли рідко чи взагалі не замовляли, — дуже низьку ціну. В результаті, середня ціна товарів на каталог була штучно занижена.

Раніше повідомлялося, що виявила аудиторська перевірка в Міноборони.

Головне