Мобільний оператор lifecell надав абонентам можливість здійснювати дзвінки у київському метро за допомогою технології VoLTE. Це безкоштовна інноваційна послуга на українському ринку.
У київському метро з'явилася безкоштовна послуга мобільного оператора lifecell. Абоненти та пасажири зможуть здійснювати на станціях безкоштовні відеодзвінки зі своїх смартфонів.
Сервіс доступний для мешканців гостей столиці. У підземці почала працювати технологія мобільного інтернету VoLTE. Вона дає змогу здійснювати голосові дзвінки на базі швидкісного мобільного інтернету LTE, який почали впроваджувати у київському метро ще у лютому минулого року.
У громадян з'явилася можливість спілкуватися з відеозв'язку та приймати безпосередньо на станціях.
У пресслужбі lifecell повідомили, що переваги технології вже оцінили понад мільйон абонентів. Їхня кількість постійно збільшується. Найактивніше сервісом користуються власники смартфонів Samsung, Apple та Xiaomi у Києві та Київській області, а також в Одесі та Львові.
lifecell став першим серед українських мобільних операторів, який запустив у країні сучасні технології дзвінків VoLTE та VoWiFi. Завдяки новій технології у абонентів з'явилися такі переваги:
- можливість одночасно здійснювати голосові дзвінки та використовувати мобільний інтернет (зручна опція дистанційної роботи, якщо мобільний телефон використовується як модем);
- швидше з'єднання за лічені секунди;
- вища якість передачі голосу;
- відсутність додаткової плати: голосові дзвінки через VoLTE оплачуються за тим самим тарифом, що й звичайні.
Щоб використовувати технологію, слід:
- перебувати у зоні покриття LTE;
- використовувати eSIM або USIM-карту, яка підтримує 4G/LTE;
- користуватися смартфоном із підтримкою VoLTE;
- оновити програмне забезпечення смартфона;
- увімкнути передачу голосових дзвінків за допомогою LTE налаштувань гаджета.
Раніше повідомлялося, що мобільні оператори не зможуть забезпечити українцям зв'язок та Інтернет під час блекаутів.