Today.ua

Куди зникають гроші з мобільного рахунку: абоненти Київстару, Vodafone і lifecell можуть отримати звіт про послуги

Абоненти часто стикаються з тим, що гроші з їхнього мобільного рахунку зникають. Проблема може бути пов'язана з різними причинами. Оператори Київстар, Vodafone та lifecell повідомили, як можна перевірити оплату тих чи інших послуг, за які було списано кошти – причому зробити це безкоштовно.

Про це повідомили у Нацкомісії, яка здійснює держрегулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв'язку. Вказано, що компанія має надати ці відомості у формі розшифрованого рахунку.

Щоб отримати дані про списані гроші, можна використовувати мобільний додаток оператора. Також можна особисто звернутися до сервісного центру.

У звіті оператора має бути подані наступна інформація:

У НКЕК уточнили, що розшифрований рахунок надають лише абонентам, яких можна ідентифікувати (контрактним або зареєстрованим). А анонімні та знеособлені електронні комунікаційні послуги розшифровці не підлягають.

"Не згодні з нарахованою сумою за послуги? Як отримати розшифрований рахунок? Абонент може безоплатно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за період, до якого має претензії, у формі розшифрованого рахунку"

Як дізнатися інформацію про тариф

Київстару, Vodafone та lifecell надають дані абонентам за запитом. Можна безпосередньо зв'язатися з оператором, щоб дізнатися про деталі або зміни у своїх тарифних планах.

Абоненти Київстару можуть:

Деталі тарифної пропозиції можуть дізнатись і абоненти Vodafone. Для цього варто:

Для перевірки терміну дії місячного пакета та залишку послуг потрібно набрати комбінацію клавіш *101*4#.

У lifecell абоненти можуть набрати комбінацію *141#, знову замовити пакет послуг за тарифним планом та отримати інформацію про зміну тарифного плану, а також пропозиції для роумінгу.

Дізнатися, куди "зникли" кошти на рахунку можна безпосередньо на сайтах кожного з операторів:

Раніше абонентам Vodafone та Київстар повідомили, як можна активувати пакет послуг після поповнення мобільного рахунку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ