Абоненти часто стикаються з тим, що гроші з їхнього мобільного рахунку зникають. Проблема може бути пов'язана з різними причинами. Оператори Київстар, Vodafone та lifecell повідомили, як можна перевірити оплату тих чи інших послуг, за які було списано кошти – причому зробити це безкоштовно.
Про це повідомили у Нацкомісії, яка здійснює держрегулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв'язку. Вказано, що компанія має надати ці відомості у формі розшифрованого рахунку.
Щоб отримати дані про списані гроші, можна використовувати мобільний додаток оператора. Також можна особисто звернутися до сервісного центру.
У звіті оператора має бути подані наступна інформація:
- номер абонента;
- обсяг послуг, що надаються;
- вид сервісу;
- суму до сплати за кожен сеанс зв'язку.
У НКЕК уточнили, що розшифрований рахунок надають лише абонентам, яких можна ідентифікувати (контрактним або зареєстрованим). А анонімні та знеособлені електронні комунікаційні послуги розшифровці не підлягають.
"Не згодні з нарахованою сумою за послуги? Як отримати розшифрований рахунок? Абонент може безоплатно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за період, до якого має претензії, у формі розшифрованого рахунку"
Як дізнатися інформацію про тариф
Київстару, Vodafone та lifecell надають дані абонентам за запитом. Можна безпосередньо зв'язатися з оператором, щоб дізнатися про деталі або зміни у своїх тарифних планах.
Абоненти Київстару можуть:
- зателефонувати за номером 466*66;
- набрати комбінацію клавіш *100*01*2#;
- авторизуватися на сайті та перейти на сторінку "Тарифи";
- уточнити дані у додатку "Мій Київстар".
Деталі тарифної пропозиції можуть дізнатись і абоненти Vodafone. Для цього варто:
- зателефонувати за номером 111*1;
- набрати *101#.
Для перевірки терміну дії місячного пакета та залишку послуг потрібно набрати комбінацію клавіш *101*4#.
У lifecell абоненти можуть набрати комбінацію *141#, знову замовити пакет послуг за тарифним планом та отримати інформацію про зміну тарифного плану, а також пропозиції для роумінгу.
Дізнатися, куди "зникли" кошти на рахунку можна безпосередньо на сайтах кожного з операторів: