Today.ua

Клієнти ПриватБанку скаржаться на відсутність валюти у касах: що відповіли у фінустанові

ПриватБанк видає клієнтам валюту в касах в обмеженій кількості. Люди скаржаться, що не можуть купити валюту. Часто у відділеннях фінустанови відсутня достатня кількість доларів та євро, і клієнти не можуть навіть отримати ту валюту, що лежить у них на рахунках.

На сторінці банку у Facebook час від часу з'являються подібні скарги. Одна із клієнток нещодавно написала, що хотіла зняти в касі банку невелику суму, проте виявилося, що валюти взагалі не було. Вона обурена тим, що даремно відстояла в черзі і вийшла із банку ні з чим.

"Дивна ситуація! Хотіла зняти 100 доларів зі свого рахунку, виявилося, що у відділенні взагалі немає доларів! Ні 50, ні 100 - ні! Замовити можна тільки від 300, а щоб зняти меншу суму - цитую: "Треба приходити на касу і питати — є готівка чи ні". Тобто сьогодні я вистояла чергу просто так! Навіщо вам взагалі каса, якщо немає таких копійок?...", — говориться в повідомленні.

У ПриватБанку відповіли на скаргу клієнтки, наголосивши, що без попереднього замовлення можна отримати валюту лише за наявності необхідної суми у касах. Звертатися потрібно до різних відділень, і справді, гроші можуть бути не скрізь.

У банку наголосили, що валюта, як правило, видається клієнтам, які замовляють її завчасно. У той час як фактично на момент звернення решти громадян потрібної суми доларів або євро може справді не бути в наявності у касі.

"Ви можете спробувати звернутися до іншого найближчого відділення. За наявності суми, співробітники із задоволенням нададуть вам кошти", - відповіли клієнтці.

Раніше повідомлялося, чому ПриватБанк блокує рахунки клієнтів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ