В останні дні в Україні скасували відключення світла, але українці продовжують стикатися з проблемами мобільного зв'язку. У Мінцифри пояснили, чому відбувається така ситуація.
Мешканці України часто скаржаться на те, що не можуть додзвонитися до близьких, або на низьку швидкість мобільного інтернету. Але якщо раніше це можна було пояснити тривалими відключеннями світла, то зараз ситуація дещо інша. Проблему назвала представниця Міністерства цифрової трансформації.
Фахівець експертної групи нормативного забезпечення електронних комунікацій відомства наголосила, що проблеми з мобільним зв'язком можуть виникати через перевантаженість. Надія Бабич в ефірі всеукраїнського телемарафону сказала, що навіть якщо за адресою, де знаходиться людина, є електроенергія, то її телефон може підключатися до перевантаженої базової станції оператора.
"Кожна базова станція має обмежену можливість забезпечити кількість дзвінків та користування мобільним інтернетом. Тобто ви можете перебувати в радіусі однієї станції, а коли вимикають світло, ви перемикаєтеся на іншу", - зазначила Бабич.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
За словами представника Мінцифри, у такому разі мобільний телефон може показувати хороший сигнал мережі, але при цьому здійснювати дзвінки або скористатися інтернетом буде складно.
Надія Бабич звернулася до українців та попросила їх намагатися зменшити кількість дзвінків та споживання мобільного інтернету. Це допоможе знизити навантаження на станції та покращити сигнал.
А раніше у Мінцифрі пояснили, чому зникає інтернет та мобільна мережа в періоди відключення світла.