В останні дні в Україні скасували відключення світла, але українці продовжують стикатися з проблемами мобільного зв'язку. У Мінцифри пояснили, чому відбувається така ситуація.
Мешканці України часто скаржаться на те, що не можуть додзвонитися до близьких, або на низьку швидкість мобільного інтернету. Але якщо раніше це можна було пояснити тривалими відключеннями світла, то зараз ситуація дещо інша. Проблему назвала представниця Міністерства цифрової трансформації.
Фахівець експертної групи нормативного забезпечення електронних комунікацій відомства наголосила, що проблеми з мобільним зв'язком можуть виникати через перевантаженість. Надія Бабич в ефірі всеукраїнського телемарафону сказала, що навіть якщо за адресою, де знаходиться людина, є електроенергія, то її телефон може підключатися до перевантаженої базової станції оператора.
"Кожна базова станція має обмежену можливість забезпечити кількість дзвінків та користування мобільним інтернетом. Тобто ви можете перебувати в радіусі однієї станції, а коли вимикають світло, ви перемикаєтеся на іншу", - зазначила Бабич.
Популярні зараз
Позувала на камеру топлес: старша дочка Олени Кравець вразила фанатів новими фото
Віра Брежнєва попрацювала провідницею у поїзді Київ – Жмеринка: відео від Укрзалізниці
1000 грн кожному українцю від Зеленського: стало відомо, куди надійдуть гроші
В Україні посилили контроль за військовим обліком та ухилянтами
За словами представника Мінцифри, у такому разі мобільний телефон може показувати хороший сигнал мережі, але при цьому здійснювати дзвінки або скористатися інтернетом буде складно.
Надія Бабич звернулася до українців та попросила їх намагатися зменшити кількість дзвінків та споживання мобільного інтернету. Це допоможе знизити навантаження на станції та покращити сигнал.
А раніше у Мінцифрі пояснили, чому зникає інтернет та мобільна мережа в періоди відключення світла.